Välkommen till Mollan, Beccas och min blogg!

Var snäll och respektera att allt innehåll tillhör oss
Här kan du läsa om vår vardag och lydnadsträningen!
Lämna gärna en hälsning eller kommentar.
Positiva tankar skapar positiva känslor!

tisdag 7 februari 2012

Men dumma snuva!

Dumma snuva som inte vill ge med sig. Jack och jag är supersnoriga idag, men har i alla fall inte feber. Hundarna håller ju på att dö av tristess nu, stackarna. Jack sover jättedåligt på natten för att han är så snorig, vilket ju resulterar i att vi är hemskt trötta och gnälliga på dagen. Tråkigt.

Jag har i alla fall lyckats tvätta en hel del idag och satt igång med att röja på ovanvåningen inför renoveringen av hallen. Vi ska måla och lägga nytt golv i hallen, det är inte så jobbigt. Det jobbigaste är alla jäkla lister och karmar som ska sandpappras för att kunna målas vita, jag pallar inte med lackat furu. Usch... fult! (i alla fall hemma hos mig!)

Ikväll ska jag till klubben och träna med hundarna. Ser fram mot det. Känner mig taggad att få lite resultat. Jag har även bestämt mig för att anmäla mig till klubbens lydnadskurs. Jag såg nämligen att det var Sarah som skulle vara instruktör, då tror jag att kursen kan bli riktigt bra! Men den startar inte än på några veckor. Så än får vi traggla själva.

Ha en underbar dag!

Inga kommentarer: