Välkommen till Mollan, Beccas och min blogg!

Var snäll och respektera att allt innehåll tillhör oss
Här kan du läsa om vår vardag och lydnadsträningen!
Lämna gärna en hälsning eller kommentar.
Positiva tankar skapar positiva känslor!

fredag 10 februari 2012

Sulky



Jag vill köpa en liten och nätt paraplysulky att ha i bilen till Jack. Ibland om man bara snabbt skall springa ut och göra några ärenden är det så himla meckigt att släpa ut hela monstervagnen och den tar rätt mycket plats i affärer och så.

Jag velar lite mellan att köpa den allra enklaste modellen utan solskydd och som det inte går att fälla ryggstödet på till att ta en som är lite mer avancerad och som då kanske kan användas i lite fler situationer. Men tanken är ju att den ska ta lite plats i bilen och vara väldigt lätt att lyfta ut... kan liksom inte bestämma mig!

Jag vill gärna köpa begagnat, så om någon har en stående och vill sälja så är det bara att höra av sig. (Jag vill inte ha en sån med bara 3 hjul!)

Dom två vagnarna på bilderna finns att köpa på blocket just nu. Den enkla kostar 50 kr (som hittat ju!) den lite större kostar 200 kr. Det är väl typ i den prisklassen jag vill ha dom.

Vilken sulky rekommenderar du?


Inga kommentarer: