Välkommen till Mollan, Beccas och min blogg!

Var snäll och respektera att allt innehåll tillhör oss
Här kan du läsa om vår vardag och lydnadsträningen!
Lämna gärna en hälsning eller kommentar.
Positiva tankar skapar positiva känslor!

tisdag 20 april 2010

Becca!

Den här söta tjejen flyttar hem till oss på fredag. Hon är till salu hos somollis kennel. Är du intresserad av köpa henne förmedlar jag gärna kontakten! Kanske stannar hon här, kanske blir hon bara här för lite miljöträning. Time will tell. Jag blev i alla fall väldigt kär i henne när jag kom hem till Lottie idag!






e.Int Supreme Ch Mirk 272009
u.Blackie 262216
Becca är en trevlig ung tik som tar för sig mer o mer.
Hon är otroligt social och lätt med andra hundar.
Gillar att leka o har föremålsintresse.
Becca har fullständigt pet pass med vacc och antikroppstest för rabies.
Även vacc mot parvo, valpsjuka, HCC och lepto.
Vet bes i Sverige ua.
Försäkrad.
Becca är startad på får. Hon är tänd. Jobbar med grundövningar.
Bobby Dalziel har tränat med Becca och tycker hon är väl värd att tränas vidare med.
Becca ska hd röntgas 14/4.

Foton och info är taget från Lotties hemsida, länken ligger i min blogglista!

Skall bli spännande att se vad Mollan tycker..

Positiva tankar skapar positiva känslor!

Inga kommentarer: