Välkommen till Mollan, Beccas och min blogg!

Var snäll och respektera att allt innehåll tillhör oss
Här kan du läsa om vår vardag och lydnadsträningen!
Lämna gärna en hälsning eller kommentar.
Positiva tankar skapar positiva känslor!

söndag 11 april 2010

Härliga söndag!!!

Vilken kanondag!!! Syrran var här imorse och lämnade min nya MAC som hon lägligt tröttnat på. TACK!!!! Imorgon skall hela datarummet städas och leksaken skall installeras : )

Efter det åkte jag och Mollan till Andrarum för att valla. Vädret var underbart, Åsa och Bosses får var jättefina och lugna, fältet var kanon och Madeleine ställde upp och gav mängder med råd som gav resultat med en gång! TACK! Vi tränade på flankerna som Bobby menade att jag måste förbättra och så avslutade vi med att dela fåren. Det är aldrig nån som förklarat för mig hur en delning egentligen skall genomföras så jag uppskattade verkligen att Madeleine tog sig tid att förklara pedagogiskt! Att det sen var lite svårare att göra helt själv än tillsammans med henne... tja... övning ger färdighet!

Eftersom mamsen och Ingvar bor där i närheten så stack vi dit på en god middag efteråt. Jag har definitivt världens bästa mamma!!!




Hoppas ni får en bra ny vecka!!

Positiva tankar skapar positiva känslor!

Inga kommentarer: