Välkommen till Mollan, Beccas och min blogg!

Var snäll och respektera att allt innehåll tillhör oss
Här kan du läsa om vår vardag och lydnadsträningen!
Lämna gärna en hälsning eller kommentar.
Positiva tankar skapar positiva känslor!

lördag 24 april 2010

Lite bilder på Becca

Nu har Becca terroriserat mig, mannen och Mollan i 2 dagar. Mannen tycker att hon är söt men lite stirrig. Mollan tycker att hon är en barnrumpa som inte kan veta hut och jag... ja vad tycker jag? Becca är en väldigt trevlig hund som visat fina kvalitéer. Hon är social, lekfull, kan koppla av, är väldigt söt men jag jag håller med mannen att hon är stirrig. Nu är det i o f s inte så konstigt eftersom allt är nytt för henne, redan dag 2 var hon lugnare. Idag skall jag försöka träna lite avslappning med henne!

En annan grej är att hon vaknar sjukt tidigt på morgonen... och ylar i hundgården just nu...

som sagt time will tell!






1 kommentar:

Anonym sa...

Hahaha, trodde först det var ett hål Becks grävt ;-)
Ja hon är som en vild liten katt unge! Uppfostran! :-) Avslappning låter bra, det och lite koncentrationsövningar som o använda näsan är nog inte fel för tjejen :-)
Glad jag är för att hon ser ut att trivas :o
kraam Lottie