Välkommen till Mollan, Beccas och min blogg!

Var snäll och respektera att allt innehåll tillhör oss
Här kan du läsa om vår vardag och lydnadsträningen!
Lämna gärna en hälsning eller kommentar.
Positiva tankar skapar positiva känslor!

måndag 5 april 2010

Sista semesterdagen!

Det har varit underbart att vara lite ledig : ) Imorgon är det slut på semestern, suck! Därför fick vi passa på att ha det lite trevligt idag. Mollan och jag åkte till Skegrie för att titta på när syrran var med på pay and jump med Abbey hos Camilla Köster, tyvärr hade jag ingen kamera med mig för jag skulle filma med sis videokamera. Det var kul att komma till stallet och jag blev väldigt sugen på att rida igen, planerar att börja rida en gång i veckan!

Efter tävlingen var slut passade vi på att köra inom Lottie i Maglarp eftersom det ligger så nära. Till Mollans stora lycka var Lottie precis påväg ut med fåren för lite träning och vi fick vara med på ett hörn, tack tack!!! Tränade lite på fållan och på att göra drivningar som om vi skulle gå en bana. Måste säga att jag blev väldigt nöjd med tjejen idag!!! Efter träningen gick jag, Anna och Peter på en trevlig runda med alla hundarna, tack för trevligt sällskap!

Nu börjar en ny vecka med massa skoj inplanerat b l a vallträning och simning på djursjukhuset. Förutom det skall jag ta tag i massa saker här hemma, skall bli skönt att få klart i huset : )


Mollan och jag i Hennan!



Ha en fin vecka!

Positiva tankar skapar positiva känslor!

Inga kommentarer: