Välkommen till Mollan, Beccas och min blogg!

Var snäll och respektera att allt innehåll tillhör oss
Här kan du läsa om vår vardag och lydnadsträningen!
Lämna gärna en hälsning eller kommentar.
Positiva tankar skapar positiva känslor!

fredag 23 april 2010

i Mac går i graven

En datorera går i graven. Min pålitliga i Mac som jag fick av syrran för ett gäng år sedan går idag till sällare jaktmarker (hon hade redan haft den i ett antal år innan dess, sedan 1998 tror jag..). Jag har fått en "ny" fin Mac av henne nu och det monstret skall kopplas in idag. KUL!!! men lite sorgligt är det...

Good bye best buddy MAC!!!



Idag kom Becca hit som bestämt. Mollan och hon gick fint ihopa med en gång. Hon är 1 år men får hanteras som en valp eftersom hon inte kan någonting. Hennes första lärdom var att våga gå in i huset, det är som sagt en kennelhund. Det tog 10 minuter för henne att våga gå in i hallen men sen var hon minsann modig och vågade nosa runt överallt. Nu ligger hon och sover en stund.... Hon är väldigt söt * kärlek*

Bilder kommer lite senare!

Positiva tankar skapar positiva känslor!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!!
Vad roligt med en till hund!!
Hör av dig när du har tid.
Jag mår bättre nu, men har tyvärr fortfarande problem med magen(katarr). Kram J