Välkommen till Mollan, Beccas och min blogg!

Var snäll och respektera att allt innehåll tillhör oss
Här kan du läsa om vår vardag och lydnadsträningen!
Lämna gärna en hälsning eller kommentar.
Positiva tankar skapar positiva känslor!

lördag 3 april 2010

Semesterbilder!

Nu har vi kört 200 mil tur och retur plus en jäkla massa mil kors och tvärs i Norrland, men shit så härligt det var!!! Tusen tack Johanna att vi fick följa med till ert fina hus i Hennan!!

Slalombacken i Järvsö.



Utsikt i Järvsö.







Jag på min coola skoter i Vemdalen.



Simone, Gunilla, Johanna och Thomas fikar i stugan på skotersafarin.



Vi åkte skridskor på sjön utanför Östersund, hundarna hängde på såklart!



Vid hyddan på udden i Hennan.



Bäverjobb : D



Sötaste Johanna.



Vi åkte spark i Hennan, Kia hjälper till och drar!



Kia gillade att jaga en när man åkte pulka!



Min fina man i en jätteliten pulka!



Kia



Mollan



Ån bakom Johannas fina hus!




Nu har vi som tur var ett par lediga dagar till så vi kan vila oss efter semestern. Jag kan ju lugnt säga att jag inte var så vältränad att en hel veckas friluftsliv gick helt smärtfritt!

Fortsatt GLAD PÅSK
Positiva tankar skapar positiva känslor!!!

1 kommentar:

Pamela sa...

Åhhh så mysigt det ser ut! Inte Aaalls avundsjuk! Mysgit m skridsko o hundarna! Ser härligt ut!
Vi hade en stuga förut i vemdalen 2 veckor / år. Där var mysigt!
Kram!