Välkommen till Mollan, Beccas och min blogg!

Var snäll och respektera att allt innehåll tillhör oss
Här kan du läsa om vår vardag och lydnadsträningen!
Lämna gärna en hälsning eller kommentar.
Positiva tankar skapar positiva känslor!

fredag 16 april 2010

Ridning på Ville!

Idag var jag och red hos Camilla Köster. Hästen heter Daredevil och var en trevlig kille på 8 år, lagom pigg och snäll för en ovan "tant" som mig som inte rider så ofta längre! Antar att jag kommer ha grymmeträningsvärk imorgon... Konstaterade också det tragiska faktumet att jag knappt kommer i mina ridkläder... gissar att det på allvar är dax att sanera i godis- och chipsätandet och börja motionera lite mera!







Positiva tankar skapar positiva känslor!!

3 kommentarer:

Susanne och Pebbels sa...

Snyggt, det där ser ju riktigt bra ut! Imponerad :)

Pamela sa...

Åhh så sugen jag blir på o rida! =) Ser så skoj ut!

Lotta sa...

det ser hur bra ut som helst! Jag har precis slutat rida... hade varit kul att komma till Camilla någongång, du kan hojta till nästa gång! Kram Lotta