Välkommen till Mollan, Beccas och min blogg!

Var snäll och respektera att allt innehåll tillhör oss
Här kan du läsa om vår vardag och lydnadsträningen!
Lämna gärna en hälsning eller kommentar.
Positiva tankar skapar positiva känslor!

torsdag 15 april 2010

Kvällsvallning!

Vi har varit nere hos Lottie för ett litet pass bland fåren. Det är så jäkla coolt att se hur min puffliggare förvandlas till en Border collie på ett par sekunder, en blick på fåren så är hon förvandlad... lite som transformers eller Hulken kanske.. härligt är det i alla fall. Mollan älskar verkligen vallningen. Anna och Lotta var också där och tränade Morris respektive Enzo. Det är alltid kul att kolla när andra tränar. Efter vallningen var Mollan så het att hon hoppade rakt ner i fårens vattenbalja... resultatet är att hon stinker nu, mindre kul, men sånt bryr inte Molly sig om!!

Här kommer lite bilder, tyvärr inga på Molly när hon vallar då det är lite svårt att fota och träna samtidigt!


Morris


Enzo


Enzo


Mollan vill bli insläppt!





Morris


Lottie


Morris


Tiger


Enzo


Positiva tankar skapar positiva känslor (som min syrra påminde mig om idag när jag kände mig lite deppig över en viss sak.. tack syrran, du är bäst!!)

1 kommentar:

Lotta sa...

Tack för bilderna!! Kul att se dej det var längesedan sist! Får bli mer nu i vår :)